Betrouwbaar en snel

Onderzoek klanttevredenheid

Om meer inzicht te krijgen in hoe onze klanten onze dienstverlening ervaren en waarderen, heeft Rotocoat in april 2018 een Klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. De klanten die de enquête hebben ingevuld, hebben al een terugkoppeling van ons ontvangen, maar wij willen ook u graag op de hoogte stellen van de uitkomsten.

Algemeen beeld positief

Het algemene beeld dat uit het Rotocoat Klanttevredenheidsonderzoek naar voren komt is positief. Onze klanten waarderen vooral onze leverbetrouwbaarheid, onze snelle levertijden, de kwaliteit van het door ons geleverde werk en onze transportservice. Maar ook het contact met onze medewerkers, zowel ten aanzien van de verkoop als de planning, springt er positief uit. Daar zijn wij erg blij mee.

Onderstaande grafiek laat zien wat voor onze klanten de belangrijkste redenen zijn om te kiezen voor Rotocoat.

Resultaten ten opzichte van vorig onderzoek in 2016

Uit het Klanttevredenheidsonderzoek blijkt tevens dat het voorkomen van afkeur en schades en de klachtenafhandeling ten opzichte van het vorige Klanttevredenheidsonderzoek eind 2016, sterk zijn verbeterd. Wij zijn blij dat de door ons genomen maatregelen hun vruchten afwerpen en gaan door op de ingeslagen weg.

Aandachtspunt

De wachttijd bij het laden en lossen ten opzichte van het vorige Klanttevredenheidsonderzoek eind 2016, is echter onvoldoende verbeterd. Hier is voor ons nog werk aan de winkel. Wij gaan dan ook per locatie bekijken hoe wij de wachttijden kunnen verkorten en de communicatie met onze klanten hierover kunnen verbeteren.

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op:  085 044 27 27.