Betrouwbaar en snel

Terugkoppeling Rotocoat Klanttevredenheidsonderzoek
Terugkoppeling Rotocoat Klanttevredenheidsonderzoek

Terugkoppeling Rotocoat Klanttevredenheidsonderzoek

april 2017 - Om meer inzicht te krijgen in hoe onze klanten onze dienstverlening ervaren en waarderen, heeft Rotocoat in oktober 2016 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd met een respons van 20%. Dit is een goede score.

De klanten die het Rotocoat Klanttevredenheidsonderzoek hebben ingevuld, hebben al een terugkoppeling van ons ontvangen. Wij willen ook u graag op de hoogte stellen van de uitkomsten.

Het algemene beeld dat uit het Rotocoat Klanttevredenheidsonderzoek naar voren komt is positief. Onze klanten waarderen vooral onze leverbetrouwbaarheid, onze snelle levertijden, de kwaliteit van het door ons geleverde werk en onze transportservice. Maar ook het contact met onze medewerkers, zowel ten aanzien van de verkoop als de planning, springt er positief uit. Daar zijn wij erg blij mee.

Natuurlijk zijn er ook altijd aspecten die verbeterd kunnen worden. Zo werkt Rotocoat hard aan het verminderen van afgekeurde leveringen en schades, een betere klachtenafhandeling en het verminderen van de wachttijden bij het laden en lossen. Wij hebben extra kwaliteitscontroles ingevoerd bij het verzinken, het poetsen en het poedercoaten en besteden extra aandacht aan het verpakken van de materialen. De klachtenafhandeling is ondergebracht bij één medewerker die de klachten verzamelt en zorgt dat deze tijdig en zorgvuldig worden afgehandeld. En om de wachttijd bij het laden en lossen te verminderen, zet Rotocoat tijdens piekuren meer mankracht in.

Omdat onze klanten in het bijzonder onze betrouwbaarheid en snelheid waarderen, willen wij deze kernpunten nog verder verbeteren. Wij willen hier simpelweg in uitblinken, dat is ons doel! Daarom zult u vanaf heden in onze Rotocoat uitingen, onze missie ‘rotocoaten betrouwbaar en snel’ terugvinden.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op: 085 044 27 27.

> Naar nieuwsoverzicht